dijous, 25 de juny del 2020
















És veritat que moltes vinyetes naixen de la necessitat de fer crítica social, però 
també és cert que darrere de moltes altres vinyetes "només" hi ha ganes de 
fer riure, o, almenys, somriure. Sí, com qui prepara una orxata, o un batut o 
un còctel i el serveix a la seua clientela amb alegria i satisfacció. De fet eixe és 
un somni meu: tindre un bar on la gent ve i em demane vinyetes, dibuixos, estan 
una estona gaudint d’un acudit gràfic o d’una il·lustració que comparteixen amb 
algun amic o alguna amiga, i parlen d’una tira còmica meua o de qualsevol altra cosa. 

Patreon no és eixe bar somiat però és un espai on poder fer, més o menys, això. 
Pots subscriure’t per 1 € al mes, i veure coses que faig amb estima i dedicació. 
La meitat de les vinyetes que publique allà no les publique en cap altre lloc, 
i la veritat és que estic molt agraït a les persones que els darrers 
mesos (vaig començar en març) s’han apuntat. Són només 3 
persones però em dóna molt d’ànim i motivació saber que 
han confiat en mi. Si vols, pots anar al petit lloc 
que tinc a Patreon i donar-li una ullada i, 
si et ve de gust, donar-li una alegria a 
eixe Acapu que, com tu, 
no viu només de l’aire ni dels likes. 


Viu del Rock, viu del Roll i, sí sí yes, té una banda de Rock and Roll On! 
Oh, yeah! :-D