diumenge, 22 de novembre del 2020






 














La veritat és que veure criatures tan menudetes amb camisetes 
"made in acapu" és una cosa que m'ompli de goig. Ací hi ha una 
mostra d'algunes de les camisetes que els darrers mesos han 
arribat a les mans i als somriures d'eixa gent menuda, gent 
sempre molt sorprenent i de qui sempre s'aprén. 

Ja sabeu que si voleu una camiseta amb un dibuix meu (tant si sou 
gent menuda com si sou gent grandeta com si sou gent sense 
edat ninguna) només heu d'enviar-me un correu i ràpidament vos 
informe dels passos a seguir. M'agradaria publicar ací tots els encàrrecs 
que he tingut i que han arribat al seu destí, però no tothom m'envia 
foto (i és una cosa que entenc, jo sóc el primer que, si puc 
evitar posar-me davant d'una càmera, ho evite i em quede 
més ample que estret). En fi, que hui vos deixe esta xicoteta 
mostra tèxtil i infantil de 3 personetes que, sí sí sí, són 
molt simpàtiques i molt boniques. Gràcies a elles i 
també a les seues mares i els seus pares :-)