dimecres, 20 de maig del 2020












Jo això d'acariciar-me el cul amb la planta del peu no ho tinc molt estudiat, 
però potser ho intentaré. Perquè és bo practicar la flexibilitat muscular... 
És curiós la de vídeos que hi ha a internet centrats en això de les gimnàstiques 
corporals. No hi ha tants per a les gimnàstiques mentals, i emocionals... Però... 
Ull! No estic dient que la salut física no siga important, no no no, recordem allò 
que deien antigament en llatí: "Mens sana in caloret sano". Jo és que sé molt de 
llatí i de coses així antigues. Sóc un crock en això (sí, un crock) 
(jo és que també sé parlar unglés) (yeah)

I vull fer, abans d'acabar la meua seriosa i interessantíssima dissertació, 
un apunt culte i acadèmic sobre coses antigues: Els rics. Sí, els rics i les riques 
són coses molt antigues, però és tota una novetat el costum que estan agafant 
d'eixir de la cova a manifestar-se i protestar. No és una tradició de rics, eixa, 
no... Però... Ull! No em sembla malament que facen manifestacions, ni que 
s'emboliquen amb banderes per a combatre el fred dels seus cors, no. A mi 
el que en realitat no m'agrade són els rics. Més que res perquè tenen el 
costum de fabricar pobres. Sí: agafen persones i les converteixen 
en pobres, és un joc que als rics (i a les riques) els diverteix, 
són així de babaus (i de babaues)

I això és tot el que volia dir. Un altre dia, potser demà, parlaré del cas 
d'un amic que es va entusiasmar molt amb això de tornar a fer exercici físic 
al carrer i es va lesionar. O no, no parlaré d'això, millor faré una vinyeta. Adéu...













(la vinyeta és "remake" d'una que vaig fer fa uns anys)