divendres, 9 de desembre del 2022




 Em vaig presentar fa uns mesos a la 
VIII Bienal do Humor Luís d'Oliveira Guimarâes (Portugal) 
i, encara que no vaig guanyar cap dels premis "sucosos", sí que em van
 seleccionar dues vinyetes per al llibre que han editat. El tema del concurs
 girava al voltant dels animals, l'ésser humà i el planeta on vivim tots
 plegats. En el llibre que m'han enviat hi ha vinyetes d'humor gràfic
 arribades de llocs i països ben diferents i, per tant, hi ha una mica 
de tot, no totes són del meu gust i no totes són fàcils d'entendre, 
però la veritat és que he trobat unes quantes vinyetes molt 
crítiques, i també unes quantes molt divertides, i algunes 
que són alhora molt crítiques i molt divertides. En fi, que 
m'ha agradat participar en el concurs, no només pel regal 
del llibre, amb tantes i tantes mostres d'imaginació i 
creativitat, sinó sobretot pel tracte rebut, molt bo, 
i per l'organització, boníssima. A veure si d'ací a 
dos anys fan una altra edició i em presente una 
altra vegada... i guanye algun d'eixos 
premis tan llépols i sí, tan sucosos!