dilluns, 31 d’octubre del 2022





 



I podria jo ara dir que entre Halloween i la Castanyada preferisc la
 Castanyada, però no seria sincer. Tampoc seria sincer si diguera que
 preferisc Halloween. És veritat que no m'agraden les pel·lis de por 
ni eixa infància menjada per esquelets i calaveres que avui he
 pogut veure per la ciutat; però també és veritat que no recorde haver
 celebrat mai la Castanyada, i no m'agraden les castanyes torrades, tinc
 associada la imatge d'una castanyera que hi havia al centre de Castelló 
a una indigestió que vaig patir quan jo era molt menudet. En resum:
 l'únic que de veritat em fa goig de tot açò és aquell grup de
 heavy metal alemany anomenat Helloween, que tenen una 
cançó boníssima: Halloween, no sé què diu la lletra de la cançó, 
però instrumentalment és fantàstica. En fi, ja m'haguera agradat
 que Helloween tinguera una cançó titulada Die Castanyeren, però 
què li anem a fer, no es pot tindre tot en esta vida. 

Bona nit i bonics somnis amb bona companyia tingueu.