dimarts, 22 de desembre del 2020

 









Basat en refets reals: Ahir li vaig felicitar l'aniversari a una persona 
quan feia només 5 dies que l'havia felicitada. I em vaig quedar més 
ample que estret, tu, en cap moment vaig pensar que els anys duren 
365 o 366 dies, no 4 o 5, o que 5 dies no fan un any, o que jo què sé. 
En fi, ella ha estat molt amable i s'ho ha pres amb sentit de l'humor, 
perquè Anna ja en té, ja, de sentit de l'humor, i molt, i ho podeu 
comprovar a les vinyetes que fa, basades en la seua vida quotidiana. 
Ací la trobareu: @annavelasco1 🙂

En tot cas m'he quedat preocupat, així que ja he demanat cita al 
neuròleg: no pot ser açò de que les meues neurones felicitadores 
tinguen vida pròpia. El meu neuròleg m'ha dit que fins al 2037 no 
pot donar-me cita, perquè ell està molt ocupat plantant cols al 
desert de Gobi, així que hauré d'esperar, i mentrestant aniré 
felicitant de manera compulsiva, què li anem a fer.