dissabte, 10 d’octubre del 2020





 



Fa un parell de setmanes, quan vos vaig parlar de les camisetes made in acapu
no esperava una onada descomunal de persones interessades en elles, ni tan sols una oneta 
d'eixes discretetes que amb molta sort et llepen un poc els dits dels peus. Però va passar que va 
haver-hi persones que es van posar en contacte amb mi, i ací teniu unes fotos que m'ha enviat Eva, ella 
va ser la primera a demanar-ne una i ha estat la primera a tindre-la. Estic content perquè 
està contenta, i perquè em fa molta il·lusió veure un dibuix meu així, volant 
pels camins convertit en peça de vestir. Gràcies, Eva, 
per la confiança i pels somriures :-)










Hi ha altres camisetes made in acapu en procés i prompte 
arribaran a nous destins, ja vos aniré informant :-)