dijous, 30 de juny del 2022









Encara no havia fet menció ací de l’encàrrec que em va fer Enric fa mig
 any. Les tasses les va rebre en gener i ell va quedar satisfet i jo també,
 però he endarrerit molt fer el post que ara faig i això no té perdó de Déu,
 ni de Deessa, ni de la Santa OTAN Reconsagrada (sort que, com 
no crec en res d’això, no em sent ni culpable ni penitent). 











Però bé, vaig al que volia dir: Em va fer molta il·lusió que Enric em 
fes l’encàrrec de 3 tasses estiuenques i literàries perquè m’agraden molt els 
seus poemes fonètics, al seu Insta (@poemes_fonetics) ho podeu escoltar: 
ell parla poemes. Sí, parla poemes, podríem dir que els recita però no, ell
 els parla d’una manera molt propera. Això és per a mi la poesia, la
 manera més propera de parlar que hi ha, altra cosa molt diferent són 
els altars eteris i egocèntrics, tan elevats, tan distants i tan pagats de 
si mateixos, on tantes vegades les elits socials volen instal·lar l’art 
de crear lletres o dibuixos o pintures o, en fi, la nostra capacitat
 d’imaginar i de dir. Pense que l’art i la literatura és una manera 
que tenim els humans de comunicar-nos, de trobar-nos, no una 
manera d’allunyar-nos i separar-nos en superioritats 
o inferioritats socials.










Gràcies, Enric, per la teua tasca constant de recollir amb la teua veu 
la veu de tants i tantes poetes, i compartir-les així com ho fas. 
I gràcies també a la meua germana Mònica, d’ella 
són les fotos de les tasses!