dimarts, 28 de desembre del 2021

 






No volia acabar l'any sense publicar unes fotos que 
encara no havia penjat de camisetes i tasses. 








Són de l'últim any i alguna també és de finals de l'any passat, 
quan vaig començar, amb la generosa ajuda de la meua germana Mònica,
 amb això d'escampar per l'univers tasses i camisetes made in acapu.

Bé, de moment no ho hem escampat per un univers molt llunyà: 
la majoria dels encàrrecs han vingut d'ací mateix, de la ciutat de Castelló
 i de pobles propers, i també de la veïna València hem tingut uns quants.
 La resta s'ha repartit per Catalunya, el País Basc, Madrid i Andalusia.




 


En tot cas, estic agraït a eixes persones que s'han atrevit a convertir 
les meues vinyetes i il·lustracions (i també coses antigues i descatalogades 
com aquella capçalera que tantes vegades vaig dibuixar per a tantes 
i tantes portades del Kastelló, una publicació fa molts anys
 desapareguda però que sempre portaré al cor). 








I... què estava dient? Sí, que estic molt agraït a eixes persones, 
per fer de les meues vinyetes i dibuixos una realitat més física i menys
 virtual, jo vinc d'un món de tinta i de paper, de portar d'ací cap allà
 exemplars impresos, d'olorar i escoltar les pàgines acabades de nàixer...
 I el món de les xarxes socials té un no sé què d'irrealitat que mai
 m'acaba de deixar satisfet... Però el que deia: gràcies a la gent que 
heu fet encàrrecs, per la confiança i per la paciència quan la
 impremta s'ho prenia amb massa calma... I per ajudar-me 
a continuar endavant amb el meu art :-)













L'any que ve és, com sempre, una incògnita, ni tu ni jo ni la veïna 
ni el veí sabem per on anirem o si anirem per algun lloc. 







En el meu cas, segurament alguna vinyeta o dibuix deixarà 
el món de les pantalles per a prendre cos en forma de 
camiseta, o tassa, o un tros de paper... 










Tot ho veurem. 
O no. O sí. 
Ja vos aniré dient com va la cosa 
:-)