dijous, 23 de desembre del 2021





 




Anava a fer una vinyeta sobre el tema Nadal però no em motiva: ni sóc
 creient cristià ni sóc creient consumista, així que ni per una banda ni per
 l’altra li trobe sentit a això. És veritat que altres anys he fet vinyetes
 crítiques i també irreverents, i ser crític i irreverent és una manera ben
 creativa de tocar el tema Nadal, però com veieu he preferit tocar el tema
 Nasal. És un tema que el tinc a tota hora davant dels meus ulls, està
 sempre al davant del meu horitzó i és que jo tinc un nas d’eixos complits,
 no és un nas carxofa ni un nas moniato, el meu és un nas fi i estilitzat,
 però no hi ha dubte: El meu nas és un nas llarg.

Sí, el meu nas no és infinit però és d’una llargària que acaba ves a saber
 on, un detectiu privat que vaig contractar em va assegurar que el meu
 nas acaba en una punta que sempre va un segle o dos davant meu. Sí sí
 sí, el meu nas és pioner i avantguardista, fins i tot diré que estic
 convençut que el meu nas és un nas científic, i no un nas científic
 qualsevol, el meu nas és un nas Einstein, ho explora tot i m’explica 
tots els seus descobriments i totes les seues teories, però per més 
que ell ho intente, jo mai conseguisc entendre’l: 
És un nas avançat a la meua època.

I descriuria més el meu nas, però, sincerament, ara mateix no 
sé on està ficant el nas. Me’n vaig corrents a buscar-lo.