dijous, 23 de setembre del 2021






 






Una de les tres vinyetes que vaig enviar fa uns mesos a la segona 
edició del Quevedo Cartoon, el tema del concurs no era la literatura, 
era l’economia i era Quevedo. A estes altures de la pel·lícula, no fa 
falta dir-vos que m’agraden més els llibres que les entitats financeres,
 encara recorde la primera vegada que vaig entrar a la biblioteca pública
 del carrer Major de Castelló, jo tenia deu o onze anys i ho vaig fer de la
 mà de mon pare, ell em va portar allí i vaig sentir que un món sencer, 
ple de descobriments per fer, s’obria en el cor de la meua imaginació. 
No recorde, però, la primera vegada que vaig entrar en un banc, però
 segur que no vaig tindre la mateixa sensació. En fi, les setmanes 
vinents aniré publicant per ací les altres dues vinyetes que vaig 
presentar al concurs. Salut i bones lectures tingueu!