dijous, 4 de febrer del 2021





 




Em sembla increïble, però sorprenentment hi ha persones que encara 
van per la vida demanant camisetes made in acapu, i tasses, també. 













Feia temps que no publicava per ací una mostra, i ja no esperaré més 
o se m'amuntonarà la feina, així que hui vos deixe algunes fotos que
 m'han arribat i que ja era hora de compartir. La veritat és que estic 
molt agraït a la gent que em fa encàrrecs de camisetes i coses així, 
perquè és un suport molt bonic i, també, perquè no dir-ho, 
molt necessari per a poder continuar endavant. 

Ja sabeu, si voleu encarregar-me alguna cosa, envieu-me un correu 
i veureu que fàcil és aconseguir art acapuquià tèxtil o ceràmic.

Per cert, també estic en Patreon, ho dic per si algú vol ajudar-me 
via eixa plataforma de micromecenatge. En Patreon publique coses 
que podeu veure a les meues xarxes socials i també 
vinyetes i il·lustracions exclusives. 

I això és tot, gràcies per l'atenció i que passeu un bon estiu. 
O un bon hivern. O, en fi, un bon canvi climàtic.