diumenge, 9 de desembre del 2018





bé, primer que res tancaré aquell parèntesi que vaig obrir fa 5 mesos




Tancat està. 








Durant este període sense publicar res en internet 
he pogut veure algunes coses amb més perspectiva, i també 
he tingut temps per a escriure i per a dibuixar molt. I he decidit 
canviar algunes coses. Una d'elles: a partir d'ara no faré crítica social, 
ni dibuixada, ni escrita, ni poetitzada, ni humoritzada ni res de res, 
perquè he arribat a la conclusió de què tot va molt bé, que la societat 
actual és molt harmònica, molt justa, molt pacífica i molt solidària (en 
fi, que "España va bien", com deia aquell, i "la culpa de tot la tenen 
els indepes, els rojos i els immigrants", com deia aquell altre)

Per tant em dedicaré a fer humor blanc només. Així no 
m'arriscaré a que ningú s'enfade amb mi, o a que un jutge 
amb restrenyiment em condemne per antipatriota, 
per immoral o per "vago y maleante". 


I per demostrar que la meua decisió 
és ferma, ací va la primera vinyeta de 
la nova etapa del planeta Acapu: 












I, per si encara hi ha algun dubte respecte a això de 
l'humor blanc, l'humor negre o l'humor pacífic, ací va una 
altra vinyeta, dedicada als nostres estimadíssims bancs 
i a la nostra estimadíssima i borsària elit financera: 










I ja, després de fer amics entre eixes bestioles 
que ens organitzen l'economia, només vull afegir 
que necessitava un silenci ben llarg: De vegades per 
a evolucionar cal somiar de portes cap endins, treballar 
molt sense públic. De vegades és l'única manera 
que hi ha per a poder tornar a somiar 
amb les portes ben obertes. 


M'agrade pensar que les meues vinyetes 
han canviat un poquet. 


I que jo també ho he fet. 



Un canvi per a millor? 






Això intentem.










Tornaré d'ací uns dies. 




:-)